QuickCam Ultra Vision

Startet af JeP, April 14, 2012, 03:52:43 PM

Forrige emne - Næste emne

JeP

Hej folkens
Jeg har et lille problem med at installere min webcam, det vil sige lyden.
QuickCam Ultra Vision har intern microfon
Ã...bner jeg Lydindstillinger / Hardware vises den til konfigurering som "Analog Mono Input"
og under fanen "Input" kan man se at den virker på den "Indputniveau"
Ã...bner jeg Pulse Audio Manager, fanen Server Information står den som
Default Source :               alsa_input.usb-046d_08c9_16A252A1-02-U0x46d0x8c9.analog-mono QuickCam Ultra Vision Analog Mono
under fanen "Devices"     alsa_input.usb-046d_08c9_16A252A1-02-U0x46d0x8c9.analog-mono QuickCam Ultra Vision Analog Mono

Ã...bner jeg så Skype og går ind i "Options" og laver en  "test call" virker den ikke.
Har søgt på "Googlubuntu" og forsøg forskellige råd og vejledninger uden det hjalp, så nu håber jeg at der eventuel er en her der kan
komme med en ide til hvordan man kan få den til at virke.
Venlig Hilsen
     JeP

Blfriis

Har du prøvet fjerne fluebenet i " allow skype to automatically adjust my mixer levels " du finder det under options og sound devices.. ellers må vi håbe på et bedre forslag...
Virker det, la' vær og pil !!!

Blfriis

Hvis det Ikke hjælper kan " Man på denne side " se hvilke webcams der er gode til linux.Din model giver et 1 tal og et 2 tal, så prøv evt at tjekke disse sider.
QuickCam Team
Linux UVC Wiki



Virker det, la' vær og pil !!!

JeP

Citat fra: Blfriis Dato April 16, 2012, 08:48:06 AM
Hvis det Ikke hjælper kan " Man på denne side " se hvilke webcams der er gode til linux.Din model giver et 1 tal og et 2 tal, så prøv evt at tjekke disse sider.
QuickCam Team
Linux UVC Wiki

Ok, så tror jeg at jeg finder en på listen og køber mig en ny som er anbefalet til linux.
Venlig Hilsen
     JeP