Java og netbank

Startet af Blfriis, August 31, 2012, 11:33:01 AM

Forrige emne - Næste emne

Blfriis

Hej allesammen.
I dag fik jeg problemer med netbank (danskebank).Men i stedet for at begynde og lege med java, installerede jeg Midori browser.Det lader til den virker indtil videre.
Virker det, la' vær og pil !!!

eyvind

Tja - og jeg har netop installeret Zorin 6 på en ældre stationær computer. (IBM med P4 HT 3,2 Ghz 1,5GB ram)
Firefox og så icedtea plugin ......................Danske bank virker.
Rigtige mænd tager ikke backup.

Blfriis

Har du prøvet om du kan få godkendelses vinduet frem og gennemføre en betaling.. Men super hvis det virker i en ny installation.
Virker det, la' vær og pil !!!

eyvind

Jeg har ikke været længere end til login vinduet, men jeg må hellere prøve en betaling.............en af dagene.
Rigtige mænd tager ikke backup.

Blfriis

Hej jeg har lige installeret Zorin 6 ultimate 64b udgaven, på en packard bell. Jeg hentede de tilgængelige opdateringer og de danske sprogpakker, derefter prøvede jeg Danske netbank i chrome, kunne godt logge ind men ikke lave en overførsel.Det var godkendelses vinduet der ikke kom frem.Prøvede så i Firefox der kunne jeg både logge ind og lave en overførsel.Testede også lige komogvind, det virkede fint i chrome.
Virker det, la' vær og pil !!!

eyvind

Så har jeg ført penge til min kones konto...............det viser min opgørelse også.

Zorin 6 med Firefox og icedtea 7 - der kommer også bekræftelse.
Hentet i Synaptic.


Ps. Det var så musen dirrede, selvom det kun var 50 kr.   :o
Rigtige mænd tager ikke backup.

Blfriis

 ;D Ja man er efterhånden et helt nervevrag når man tester sin netbank...
Virker det, la' vær og pil !!!