Forum

Startet af Blfriis, September 18, 2012, 08:30:04 PM

Forrige emne - Næste emne

Blfriis

Hej alle sammen
Jeg har gået og tænkt på at lave en lille begynder guide (Alle må naturligvis gøre brug af den).Måden jeg havde tænkt mig at lave den, er en side hvor man forklare lidt om Linux og så ellers henviser til hvordan man installere, opdatere rydder op i systemet osv.

Måske også en lille ordbog/oversigt over nogle af de mest brugte linux ord: Gui, terminal ppa osv. med en dansk forklaring på hvad det betyder og den slags.Men hvad siger i folkens, ville det være en god ide eller spild af tid.

Hvis du nu var ny bruger af Linux og Zorin, hvad mangler der så her på forummet.Er der nogle der har nogle gode ideer????.
Virker det, la' vær og pil !!!

eyvind

God ide.

Når der klikkes på Hjælp i menuen, kunne der måske ligge en henvisning til din guide, øverst i teksten, evt lige under denne:
>>Welcome to zorin-os.dk, powered by Simple Machines® Forum (SMF) software<<

Eller noget med en fane som hedder "starthjælp"

Inde i "starthjælp" kunne der være en oversigt med nøgleord til forskellige guide eller spørgsmål som handler om nøgleordet.

Problemet i mange fora er ...........hvor er jeg .........hvor skal jeg hen............hvordan finder jeg hjælp

Bare lidt strøtanker.
Rigtige mænd tager ikke backup.

Blfriis

Tak for tilbage meldingen  ;)..jeg er så småt gået i gang men giv endelig en melding hvad du og i andre synes om det indtil videre.
http://zorin-os.dk/index.php?topic=260.0#top
Virker det, la' vær og pil !!!