Danske netbank Java problemer

Startet af Blfriis, Februar 15, 2013, 01:05:42 AM

Forrige emne - Næste emne

Blfriis

Så er der igen igen problemer med danske netbank og java, men indtil næste gang kan denne kommando bruges..

sudo dpkg --configure -a && sudo apt-get purge -y openjdk-6-jre openjdk-6-jre-lib openjdk-6-doc openjdk-7-jre openjdk-7-jre-lib openjdk-7-doc sun-java6-jdk sun-java6-bin sun-java6-fonts sun-java6-jre sun-java6-plugin sun-java7-jdk sun-java7-bin sun-java7-fonts sun-java7-jre sun-java7-plugin icedtea-plugin && sudo apt-get autoremove ; sudo apt-get update -y && sudo apt-get install -y icedtea-plugin && sudo apt-get upgrade -y
Virker det, la' vær og pil !!!

eyvind

Tja - jeg blev så træt af alt det Java-fis, så jeg har installeret XP på en ældre computer til bankbrug.  :(
Rigtige mænd tager ikke backup.

Blfriis

Virker det, la' vær og pil !!!

eyvind

Men jeg så ovre på ubuntu, at der kan hentes noget fra Oracle (go'e gamle sun) som vist endda bliver opdateret.
Rigtige mænd tager ikke backup.

Blfriis

Ja havde en opdatering til den her i dag.Det er efterhånden en hel jungle at finde ud af det java.. Og når man så tænker på at nemid virker i eboks og skat, så er det mystisk at det ikke virker ordenligt i netbanken..Selvom jeg f.eks ikke kan logge ind i netbanken, kan jeg fint logge ind i eboks.. og hvis jeg tjekker om nemid virker, ja så er der ingen problemer..
Virker det, la' vær og pil !!!