Teamviewer

Startet af Blfriis, Januar 27, 2014, 03:25:55 PM

Forrige emne - Næste emne

Blfriis

Hvis man har brug for at fjernbetjene en pc eller behøver hjælp til sin pc, kan man med fordel installere teamviewer.Man kan både tale sammen og overføre filer med det program.
Programmet kan hentes her.Husk at vælge den fil der passer til dit system, er det Windows skal du vælge en exe fil enten 32b eller 64b alt efter dit system.Er det Zorin eller en anden Ubuntu baseret udgave, skal du vælge en deb fil enten 32 eller 64b. Når du har hentet den rigtige deb fil ned, går ud fra det er zorin Os, ligger den i hentede filer.Dobbelt klik på file og den bliver installeret med softwarecenteret eller du kan højre klikke på den og vælg åben med GDebi, så bliver den også installeret.

Når så den er installeretkan den findes under Menu> Internet> Teamviewer  eller søge den med synapse. Det første billede som dukker frem på skærmen, kan ses her neden under. Hvis du har brug for hjælp skal du give, dit id nr og adgangskode. Skal du der imod have hjælp skal du så oplyse dit Id nr og adgangskode.


skal du give hjælp indtast Partnerens id nr og derefter på opret forbindelse til partner.


Indtast så adgangskoden fra partnerens pc og log på



Så har du adgang til den anden pc og kan give den hjælp der behøves, forhåbentlig :)


Når der er oprettet forbindelse, kan der også udveksles filer, såfremt firewall giver lov til det.


Den gemmer automatisk de forskellige partners id så du kun skal indtaste adgangskoden fremover.Rigtig god fornøjelse.
Virker det, la' vær og pil !!!

Glas

Hej

nu har jeg prøver at installere team view og jeg kan også se den men jeg får fejl når jeg vil tilgår den ( den skriver "ukendt årsag" )

andre der har prøvet det ?

Blfriis

Jeg henter den version der hedder 32bit/64bit Multiarch, ved 64bit fik jeg også en fejl. Hvilken udgave bruger du.
Virker det, la' vær og pil !!!

Glas

jeg har bruge 32 bit og jeg har også prøvet på en windows maskine der får jeg samme fejl

Blfriis

Prøv at hente den der hedder multiarch og deb udgaven, så er jeg næsten sikker på det virker  ;) .
Virker det, la' vær og pil !!!

Glas

nu er det så jeg er lost :-)

kan jeg finde den under programmer ?? eller skal den hentes et sted ?

Blfriis

Du kan hente den fra denne side.
Når den er hentet ned og installeret, finder du den via Menu> internet> teamviewer.  ;)
Virker det, la' vær og pil !!!