Forskel mellem free og ultimate

Startet af Svante, April 18, 2012, 01:09:52 PM

Forrige emne - Næste emne

Svante

Hvis man nu ikke har lyst til at donere, hvilke pakker skal man så installere efterfølgende for at få Ultimate?
Jeg har det lidt ambivalent med at skulle "tvangsdonere".

Blfriis

Hej og velkommen til, jeg har tilladt mig at flytte emnet.
Forskellen mellem den gratis udgave og f.eks Ultimate er først og fremmest,
1. zorin background+ som kan gøre dit skrivebord levende at se på.Den findes kun i betalingudgaven og kan ikke hentes til den gratis version (ikke så vidt jeg ved).
2.Der ud over så er der look changer hvor du i betalings udgaven, får muligheden for at vælge mac look og windows vista look, men mac look'et kan sagtens  laves i den gratis udgave.
3.Jeg har ikke kunnet finde en liste hvor man kan sammenligne præinstallerede programmer i den gratis version og f.eks Ultimate udgaven,men kunne godt finde på at lave en når den ny ZorinOs 6 udkommer  ;D. Men personligt ville jeg ikke købe ultimate udgaven før næste udgave udkommer,det bliver jo en lts udgave så den kan du jo have gavn af længe.Finder jeg en sammenlignings liste skal jeg nok linke til den.
Virker det, la' vær og pil !!!

ruols

Citat fra: Blfriis Dato April 18, 2012, 02:33:24 PM
Hej og velkommen til, jeg har tilladt mig at flytte emnet.
Forskellen mellem den gratis udgave og f.eks Ultimate er først og fremmest,
1. zorin background+ som kan gøre dit skrivebord levende at se på.Den findes kun i betalingudgaven og kan ikke hentes til den gratis version (ikke så vidt jeg ved).
2.Der ud over så er der look changer hvor du i betalings udgaven, får muligheden for at vælge mac look og windows vista look, men mac look'et kan sagtens  laves i den gratis udgave.
3.Jeg har ikke kunnet finde en liste hvor man kan sammenligne præinstallerede programmer i den gratis version og f.eks Ultimate udgaven,men kunne godt finde på at lave en når den ny ZorinOs 6 udkommer  ;D. Men personligt ville jeg ikke købe ultimate udgaven før næste udgave udkommer,det bliver jo en lts udgave så den kan du jo have gavn af længe.Finder jeg en sammenlignings liste skal jeg nok linke til den.

Hvornår udkommer den næste udgave af Ultimate og hvad vil den så komme til at hedde? Er ret sikker på, at jeg skal have fat i Ultimate.  ;D
Brug ikke tiden på, at se tilbage - det er alligevel ikke den vej du skal!

Blfriis

Hvornår den udkommer ved jeg ikke desværre, en tror ikke det vare så længe igen..  Jeg vil tro udgaverne kommer til at hedde Zorin 6 Core og Ultimate, Hvor core er den gratis udgave og Ultimate er en betalings udgave.. når de er udkommet vil jeg lave en liste så man kan se forskellen så kan man bedre vurdere om man vil have Ultimate eller ej.. men jeg vil ihvertfald have den  ;D
Virker det, la' vær og pil !!!

Hjemmeplejen

Jeg ved godt at det er lang tid siden der er skrevet her sidst, men når jeg nu har "flottet mig" med en Ultimate, efter at have prøvet free udgaven, synes jeg det er værd at skrive at Ultimate rent "udstyrsmæssigt" er et overflødigshorn af programmer og valgmuligheder. Sjældent har jeg set (nej det har jeg godt nok ikke) en SÃ... godt pakket Linux (eller Windows, for den sags skyld) så der er noget at komme efter.

Og i forhold til prisen på små kr. 77,- så får man RIGTIG MEGET ;-)
I once shot an elephant in my pajamas, how he got in my pajamas I'll never know.

Citat: Groucho Marx

Blfriis

Ja helt sikkert, jeg køber den nu altid, også for at støtte dem lidt :)
Virker det, la' vær og pil !!!

Glas

kan man få lidt mere info om hvad der er i den ?  ;D

Blfriis

Jeg har ikke lige lavet en liste over forskellen i Zorin Os 8 udgaverve, men har lavet en liste over forskellen i Zorin os 6 core og ultimate. Det er omtrent det samme i 8 udgaverne.Læs mere her.
Men spørg endelig  :D
Virker det, la' vær og pil !!!

pj60

Hvis man så alligevel vælger at opgradere til Ultimate..er det så en hel ny installation eller kan man opgradere den gratis udgave man har ?

Blfriis

Du er desværre nød til at lave en helt ny installation  ;)
Virker det, la' vær og pil !!!