Forfatter Emne: Iriterende..  (Lst 3259 gange)

Offline Blfriis

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Indlg: 609
    • Vis profil
Sv: Iriterende..
« Svar #15 Dato: November 13, 2014, 06:37:52 pm »
Super  ;)
Virker det, la' vær og pil !!!

Offline pj60

• Nyt medlem
  • *
  • Indlg: 20
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: November 23, 2014, 09:04:59 am »
Hmm..nu har jeg hentet programmet Wallch til at lege lidt med mit skrivebord, og det virker rigtig godt..desværre kun nÃ¥r jeg fjerner det igen, og undlader at genstarte..det er irriterende  :D, men programmet forstører min værktøjslinje sÃ¥ den er ubrugelig..er det bare et dÃ¥rligt program eller er den ikke kompatibel med Zorin os?

Offline Blfriis

• Administrator
  • Hyper medlem
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: November 23, 2014, 10:10:51 am »
Har du installeret det fra softwarecenteret ?  skal det forstÃ¥es sÃ¥dan at det kun virker nÃ¥r du har afinstalleret det?? Jeg kender ikke selve programmet, men kan forstÃ¥ det kan skifte baggrunde osv.

Men kan dog se at der er en bug, når det køres på 14.04 Link
« Senest Redigeret: November 23, 2014, 10:15:25 am af Blfriis »

Offline pj60

• Nyt medlem
  • *
  • Indlg: 20
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: November 23, 2014, 10:30:37 am »
Ja det er rigtigt, det er hentet fra softwarecenteret..og ja inden jeg fjerner det igen er min værktøjslinje næsten skubbet helt ud af skærmen, nÃ¥r jeg sÃ¥ fjerner programmet igen virker alt og programmet kan tilgÃ¥s fra værktøjslinjen som eneste sted da programmet jo er slettet igen..men efter genstart er programmet selvfølgelig helt væk..nok et lidt langhÃ¥ret problem jeg der har..igen  ;D

Offline Blfriis

• Administrator
  • Hyper medlem
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: November 23, 2014, 10:34:39 am »
 ;D  ;D ja det bliver nok ikke let, men som du kan se er der en bug rapport pÃ¥ det, sÃ¥ vi kan jo hÃ¥be udviklerne af programmet, snart kommer med en opdatering som fikser problemet  ;) .