Iriterende..

Startet af pj60, November 02, 2014, 09:05:18 PM

Forrige emne - Næste emne

Blfriis

Virker det, la' vær og pil !!!

pj60

Hmm..nu har jeg hentet programmet Wallch til at lege lidt med mit skrivebord, og det virker rigtig godt..desværre kun når jeg fjerner det igen, og undlader at genstarte..det er irriterende  :D, men programmet forstører min værktøjslinje så den er ubrugelig..er det bare et dårligt program eller er den ikke kompatibel med Zorin os?


Blfriis

#17
Har du installeret det fra softwarecenteret ?  skal det forståes sådan at det kun virker når du har afinstalleret det?? Jeg kender ikke selve programmet, men kan forstå det kan skifte baggrunde osv.

Men kan dog se at der er en bug, når det køres på 14.04 Link
Virker det, la' vær og pil !!!

pj60

Ja det er rigtigt, det er hentet fra softwarecenteret..og ja inden jeg fjerner det igen er min værktøjslinje næsten skubbet helt ud af skærmen, når jeg så fjerner programmet igen virker alt og programmet kan tilgås fra værktøjslinjen som eneste sted da programmet jo er slettet igen..men efter genstart er programmet selvfølgelig helt væk..nok et lidt langhåret problem jeg der har..igen  ;D

Blfriis

 ;D  ;D ja det bliver nok ikke let, men som du kan se er der en bug rapport på det, så vi kan jo håbe udviklerne af programmet, snart kommer med en opdatering som fikser problemet  ;) .
Virker det, la' vær og pil !!!