Hjælp søges til brændings guide

Startet af Blfriis, Januar 29, 2012, 12:24:47 AM

Forrige emne - Næste emne

Blfriis

Hej allesammen
Jeg vil gerne lave en guide til hvordan man brænder en Zorin-Os image fil til dvd og til en usb pen.Jeg kan selv lave det i zorin, men mangler billeder til hvordan det gøres i windows og på en mac.Har du mulighed for at lave det, så send mig lige en privat besked så du kan får min mail adr eller sæt et link til hvor jeg kan downloade billedet. ;)
Virker det, la' vær og pil !!!

eyvind

Jeg vil gerne lave nogle screenshot af hentning og brænding af Zorin.

Hvilken udgave skal det være (link til hentning)

Jeg har prøvet at finde program til direkte "brænding" på USB stick, uden at skulle lave CD/DVD først
Ved at lave CD/DVD først virker det mere sikkert, så ikke nogen får slettet deres windows ved en fejl.
Og så får du et link til hentning, når det er lavet.

Rigtige mænd tager ikke backup.

Blfriis

Det lyder godt, det jeg mangler er screenshots til hvordan man brænder en installations dvd og en på usb,  i windows og  på en mac. Jeg har lavet denne Guide og så var det min mening at jeg ville lave et link til

dvd/cd windows
usb window

og til sidst

dvd/cd mac
usb mac

Så har du mulighed for at lave nogle scrrenshots til windows ville det være fint.
Virker det, la' vær og pil !!!

eyvind

Hej.
Der ligger et par billeder nu på denne adresse, som er min midlertidige lille "server"

http://87.59.233.191/Zorin/

Bruger: zorin
Passw: zorin

Jeg kan se når du har hentet, og så lukkes den igen.  :)
Rigtige mænd tager ikke backup.

Blfriis

Jeg siger mange tak.. så kigger jeg på det lidt senere :D
Virker det, la' vær og pil !!!

eyvind

Hej.
Dette kan du bruge eller smide væk.
Jeg havde også en serie billeder liggende fra min installation på en 16 GB memorystick.
Den er lavet fra en live DVD .........................................med harddisken udtaget på en bærbar Zepto, for at der ikke skulle lægge sig noget i starten på den indbyggede harddisk.


Jeg brugte Zorin's eget camera/screenshot udervejs i installationen.
Installationen er clonet over på en anden 16 Gb memorystick som backup.
Der er brugt programmet Acronis (ej gratis) til cloningen.

Serveren er åbnet igen. http://87.59.233.191/zorin
Rigtige mænd tager ikke backup.

Blfriis

Virker det, la' vær og pil !!!